Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
  herb BIPePUAP
  • Powiększ
  • Pomniejsz
  • Zmień kontrast
Loading…
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Zaproszenie na konferencję "Kobiety dla Kobiet"

Konferencja "Kobiety dla Kobiet" która odbędzie sie dnia 10 października o godz. 16.00 w Centrum Kultury i Promocji w Kraśniku skierowana jest do kobiet z terenu powiatu kraśnickiego. Podczas spotkania którego gościem będzie Ida Karpińska- Prezes i założycielka Ogólnopolskiej Organizacji "Kwiat Kobiecości" odbędzie się wykład na temat profilaktyki zdrowotnej a po nim prezentacja filmu w reżyserii Macieja Migasa "Żyć nie umierać".

Zaproszenie na Forum Gospodarcze w Kraśniku

Starosta Kraśnicki Andrzej Maj zaprasza na Forum Gospodarcze pn. „Lokalna mikro i mała przedsiębiorczość filarem kraśnickiej gospodarki i rynku pracy”. Forum odbędzie się 9 października w Obiekcie Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku, ul. Słowackiego 7. Forum Gospodarcze to cykl merytorycznych prelekcji i paneli eksperckich skupiających się na najistotniejszych aspektach rozwoju społeczno-gospodarczego regionu. Forum ma na celu budowanie platformy wymiany informacji i opinii między praktykami biznesu oraz przedstawicielami świata nauki, polityki i samorządowcami.

Protokoły suszowe do odebrania

Od wtorku 29 września 2015 w Urzędzie Gminy Zakrzówek można odbierać protokoły oszacowania strat suszowych. Protokół jest podstawą do starania się o różne formy wsparcia dla rolników. Ponadto od 11 września do 30 września 2015 roku w Biurach Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa można składać wnioski o wsparcie – więcej na stronie www.arimr.gov.pl. Specjalnie dla rolników

Zebranie wiejskie w miejscowości Zakrzówek

W dniu 29 września 2015 roku (wtorek) o godzinie 18:00 w Gminnym Domu Kultury w Zakrzówku odbędzie się zebranie wiejskie na temat przeznaczenia środków z funduszu sołeckiego na 2015r.